Tuesday, January 11, 2011

Teise päeva märksõna on "maniküür"

Kell on juba päris palju ja telekast käib juba eiteamitmendat korda "Vanglaekspress", võiks vist tänase päeva kokku võtta.

"Abimees" oli täna üsna napisõnaline. Haarasin päevanõuande viimasest poolest juba eile kinni ja kutsusin tänaseks külalised. Pole ju midagi paremat kui leida oma laiskusele õigustus ja jätta kohustused ülehomseks :).
Kuna küpsetamine on tänu kuu liikumisele Jääras endiselt soodustatud, tegin plaaditäie marmor-brownies'eid. Ei tea kas oli asi retseptis või minu oskustes, aga olen paremaid saanud. Külalised siiski väga ei kurtnud. Isegi kiitsid vahepeal. Järeldus: viisakad külalised.

Mõtlesin täna pikalt, et peaks miskit kollektsioneerima hakkama. Poisikesena kogusin igasuguseid asju, õllepurkidest plüüžloomadeni. Täna ei tundunud enam neist ükski ahvatlev. Lõpuks otsustasin, et hakkan raha koguma. Piilusin juba veidi ette ka. Lähipäevil soovitatakse hoiuarve avada. Siis teen ära.

Õhtu naelaks kujunes aga maniküür. Hommikul kui märksõnu üle vaatasin, ei jäänud see mulle isegi mitte silma. Aitäh, Eli, et sellele tähelepanu pöörasid. Mul polnud aimugi, mida see endast täpsemalt kujutab. Margit näitas ette. Tänud talle selle eest. Kokkuvõttes jäin ellu, aga rohkem väga ei tahaks. Naised ütlesid, et mul on loomupäraselt ilusad küüned. Ei teagi, kas peaks neid selle eest nüüd tänama :S. Igatahes tahaks nüüd miskit mehist teha. Õnneks peaks lähipäevadel ees ootama auto remont. Ehk suudan veidi oma mehelikkust taastada.

Esimese kahe päeva lõpuks olen aru saanud, kui lihtne on oma otsustes toetuda kellelegi/millelegi teisele? Vastutus langeb endalt ära. Kas on võimalik, et sellest tekib sõltuvus?

Eksperiment kestab!

No comments:

Post a Comment