Sunday, January 16, 2011

Kokkuvõte

Kõigepealt sellest, kuidas nädalavahetus möödus. Kokkuvõttes risti vastu sellele, mida "abimees" lubas. Ei ühtegi lennureisi, lõbureisi, pidu ega midagi. Laupäeva õhtu möödus klaasi džinn ja toonikuga "Machete"'t kodus vaadates. Film oli vähemalt hea. Lisaks lubas "abimees" laupäeval, et pere üllatab millegi meeldivaga. Ilmselt ootasid nemad, et mina üllataks ja mina, et nemad. Nii me ootama jäimegi.

Lisaks pidi laupäeval liituma mõne klubi või seltsiga. Kaalusin Keskerakonda, sest lugedes kui paljud sinna viimasel ajal astuvad, tundus, et seal vist jagatakse miskit. Lõpuks leidsin, et eneseväärikus on mulle olulisem ja nii ma liitumata jätsingi.

Kogu horoskoobinduse juures tundubki kõige kurvem see, et inimesed, kes usuvad, pidevalt ootavad lubatut. (Nagu erakondadegagi) Uus töökoht, lisaraha, armastus jne. Midagi ei juhtu, kui ise ei liiguta. Ükski piltilus naine/mees ei koputa uksele, suur tšekk käes ja ei paku tööd. Tavaliselt tuleb selleks ise veidi vaeva näha.

Aga selle nädala lõpuks ma isegi mõistan veidi neid, kes sellesse lõksu langevad. Väga lihtne on lüüa käega ja hiljem süüdistada tähtede seisu, mis üht või teist tegevust ei soosinud.

Minu elu tegi see nädal huvitavaks ja kohati ka aktiivsemaks, aga juba enne nädala lõppu tundsin, et mulle selline elu ei istu. Mulle meeldib olla oma otsustes ka tegelikult vaba, nii nagu "abimees" paradoksaalselt laupäevaks soovitas.

Seega, rohkem tegelikku vabadust ja viime eestlased taas pigem nende inimeste hulka, kes usuvad teadust enam kui ennustajaid.

Lõpetuseks siiski miskit ka neile, kes "abimeheta" elada ei suuda.

26. jaanuar: Sindelkatuse katmine
4. veebruar: Püsilokid
24. veebruar: Mitte kanda esimest korda uusi rõivaid ja ehteid! (Edu kõigile, kes presidendi vastuvõtule lähevad :))
23. ja 24. juuli: Kartulivõtmine
1. september: Mitte kanda esimest korda uusi rõivaid ja ehteid!
24. detsember: Kartulivõtmine

No comments:

Post a Comment