Thursday, January 13, 2011

Kuidas möödus neljapäev?

Tunnistan, et ootasin juba tänast päeva. Ikkagi uued soovitused. Ostsin juba kaks päeva tagasi auto esitulele uue pirni, aga vahetada veel ei saanud. Polnud soodsat päeva. Täna võtsin asja kätte. Käis küll libedalt, eks näis kas peab nüüd kauem vastu ka.

Kuna auto müük peaks ka täna libedamalt minema ja soodne on aeg ka kuulutusteks, siis olen hea meelega valmis oma ustava "suksu" maha müüma. On teine küll pisut vana ja natukene väsinud ja mõned kortsudki on vanadusest juude tulnud, aga muidu on täitsa tubli tööloom. Kui keegi on huvitatud '99. aasta Ford Focusest, võtke ühendust. Minu meiliaadressi leiab Elmari kodukalt.

Hoiuarve avasin ka. Niikuinii oli juba varem plaanis. Avasin kogumisarve. Huvitav, mille poolest saab päev üldse arve avamiseks soodne olla? Intress imeväel suureneb? Oleks tore küll, sest 6 kuu peale tehtud kogumisarve, millele iga kuu lisandub 100 eurot, teenib perioodi lõpuks pangalt 1,15 eurot intressi. Kõva!!

Sattusin eile lugema Postimees Online'is olnud artiklit, kus üks astroloogidest väitis, et sel aastal tuleb kindlasti abielluda.Vastasel juhul pidavat vist kehvasti minema. Huvitav, kõik alati ähvardavad kui ei tee nii nagu soovitatakse. Igatahes, täna ju soodne päev abiellumiseks. Tulin töölt koju ja kui küsiti, et mis siis täna "abimees" soovitab, vastasin: "Auto remondi alustamine, vahetasin juba pirni ära ka, siis hoiuarve avamine ja kella poole kaheksaks panin meile perekonnaseisuametis aja kinni." Pikk vaikus. Tema: "Kas ma pean ka tulema?"

Lubasin, et uurin ka kuidas koduvein käima panna. Uurisin. Tundus jube keeruline. Usun, et kui sellesse veidi süüvida, siis saaks ilmselt hakkama, aga praegu võttis minu indu vähemaks vahendite puudumine. Selgus, et maal pidi veel vanast ajas alles olema veinianumaid. Minu vanavanema oli kõva koduveini ajaja. Leppisime emaga kokku, et ehk proovime ka ise kunagi.

Isegi teadustööd jõudsin täna veidi nuusutada. Kuna homseks samad soovitused, tegelen sellega homme edasi.

Üldiselt olin hommikul positiivselt meelestatud, sest "abimees" lubas ju ikkagi edukat päeva kõigile. Olime Piretiga juba enne kokku leppinud, et läheme "Elmar õues" raames uisutama. Mina olen seda teinud elus ainult 2 korda, Pireti kohta info puudub. Igatahes oli eesmärk emotsiooni pakkuda ja vaadata, kas libedusest ka rõõmu saab tunda. Uurisin, et Tartus on hetkel ainus väline uisuväljak Tamme staadionil. Sõitsime sinna. Esmavaatlusel ei hakanud ühtki väljakut silma. Mõtlesime, et uurime administraatorilt. Astusime majja, kus diivanil pikutas keegi vanem härrasmees. Jäin administraatorit ootama. Ühel hetkel tõstis härra pead.
"Tervist! Mis mureks?"
"Kas teil jääväljak ka lahti on?"
"On ikka"
"Mul ei hakanud kohe silma, kus see on?"
"See on teises staadioni otsas."
"Aga uisutada saab?"
"Saab ikka kui enda uisud kaasas on"
"Aga ma ennist uurisin, et teil pidi siin laenutus ka olema?"
"On. Aga ma pean ju selleks siis sinna minema."
"Mmmmmm....."
"Seal on vist lumi ka praegu peal..."
"Aga millal puhtaks tehakse?"
"Võib olla poisid õhtul tulevad ja lükkavad"
"Selge. Tänan!"

Ei olnud väga edukas.

"Täiuslik päev annab hea une," teatas "abimees". Uni on peal küll. "Puhas südametunnistus on pehme peapadi," lisas ta veel. Järelikult, kui hommikul on kael kange, on ka südametunnistus määritud. Lähen uurin järgi.

Lõpp juba veidi paistab!

No comments:

Post a Comment